sobota, 18 sierpnia 2012

Wyniki candy.

Przepraszam za opóźnienie, ale miałam awarię komputera. Na szczęście mogę już powoli nadrabiać swoje zaległości w czytaniu.

Dziękuję wszystkim za udział w candy. Cieszę się, że będę mogła poznać nowe blogi i z chęcią zajrzę do wszystkich, którzy zostawili po sobie ślady :)

Tak na szybko, bez zdjęć ogłoszę, że nową właścicielką kubeczka została Marta  z bloga http://martuchnaj-zyciejestpiekne.blogspot.com/ (losować podobno nie można więc specjalnie pomijam to słowo...) ;)

Gratuluję i proszę o przesłanie adresu. Kubeczek wyślę w przyszłym tygodniu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz dziękuję za udział w candy :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję ! i dziekuję za zabawę :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Marty;)
    dziękuję za zabawę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany dziękuję ale mam ostatnio farta :)))
    już patrze za listonoszem hihihi
    dziękuję za zabawę
    bardzo się cieszę z wygranej to będzie mój i tylko mój kubeczek :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:) żaluję, że nei zdązyłam na candy...

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla zwyciężczyni :)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.