sobota, 28 kwietnia 2012

Dzisiaj był mega fajny dzień :) Zdążyłyśmy pojechać z psem do weterynarza, na zakupy, na lody, zrobić piknik u babci na podwórku (to była niespodzianka od mojej córeczki, którą pomogła zorganizować ciocia). Byliśmy też w lesie obserwować młode żabki nad stawem, a później pojechaliśmy na działkę.
Tym razem udało mi się trochę popracować, nie musiałam gonić wciąż za córcią, która bardzo lubi odciągać mnie od jakichkolwiek prac na działce :)
Trzeba było rozłożyć parasol i skonstruować parawan, bo inaczej na pewno nie dałoby się wytrzymać taka była piękna i słoneczna pogoda. Młoda moczyła się w wodzie, pryskałyśmy się, grałyśmy w piłkę, a w między czasie grillowałyśmy i w końcu odmalowałam stół, który będzie służył jako ogrodowy, dopóki mu nogi nie spruchnieją :) Było bardzo intensywnie i czuję się bardzo zmęczona, ale i zadowolona!

12 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za odwiedzinki.Jednocześnie życzę Ci miłego blogowania.
    Pogoda dziś rzeczywiście była cudna,nawet aż zbyt gorąca,ale tak już ostatnio bywa.Stół bardzo ładny,przyda się na cały sezon!Udanych kolejnych
    ciepłych dni!
    Mam pytanie,gdzie u Ciebie jest okienko z obserwatorami i jak można się zapisać?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Masz rację dzisiaj było wręcz gorąco, ale przyjemna jest taka odmiana :) A to okienko z obserwatorami dodałam właśnie na dole strony, chyba nic nie sknociłam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogody zazdroszczę. Mam nadzieję, że i my się doczekamy upragnionego słońca. Jak na razie jest gorzej niż wczoraj, wieje, pada i jest zimno. Taka trochę jesień. Chłopcy złapali katar.
    Ale nic to damy radę :)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna pogoda jest aż chce się żyć ze wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo atrakcji nie sposób się nudzić ,takie dni długo się pamięta.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia miłej majówki

    OdpowiedzUsuń
  7. no i o taki odpoczynek chodzi :)))
    baranki - szafirki - uwielbiam :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa i udanej majówki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci serdecznie za odwiedzinki i przemiły komentarz :) Czy takiego stołu nie szkoda na zewnątrz? Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę szkoda, muszę pomyśleć o czymś w zastępstwie. Widzę po pierwszych deszczach, że ten stół w ogrodowych warunkach nie przezyje nawet jednego sezonu :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. U mnie na chwilę obecną pogoda jest paskudna :( leje, grzmi i wieje :(
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę na jednym blogu już tam na drugim to już stary blog i zadecydowałam mieć jeden i pilnować go:))

    http://agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.