piątek, 20 kwietnia 2012

Piękna wiosna się zrobiła, okna w naszym domu "się montują" więc kolejny krok do przodu będzie za nami. Mam nadzieję, że w nadchodzący weekend uda nam się wprowadzić trochę więcej porządku na działce.
Mycha kupiła sobie bratki, trzeba im znaleźć miejsce, na pewno będzie co robić więc oby pogody starczyło :)











Apropo porządków to nie mogłam się oprzeć i powiedziałam mężowi, żeby kupił mi taki ładny zestaw do sprzątania :)  Miotła nie jest taka super jak poprzedniczka, którą udało mu się złamać, ale nastraja pozytywnie :)

15 komentarzy:

  1. Ależ my musimy zawsze walczyć z tymi naszymi mężami... Na szczęście prawie zawsze da się wszystko wynegocjować prędzej czy później ;)

    Buziaki

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest w niektórych sprawach nieugięty chociaż to są pojedyńcze przypadki :)

      Usuń
  2. :)u nas tez fajny sprzet sprzatajacy mieli,ja niestety mam z zeszlego roku i nie wpadlam na pomysl ,ze miotla moze sie zlamac,musze to zastosowac w nastepnym roku:)))),uwielbiam te pierdolki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wypadki chodzą po ludziach, czasami i miotła może się złamać :)))

      Usuń
  3. Z takim sprzętem to kolorowo będzie wyglądało sprzątanie.Dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłego wieczoru i spokojnej nocy pozdrawiam cieplutko.Niech dobry sen, niczym piękny Anioł zawita w Twe progi.
    Niechaj przyniesie ze sobą odpoczynek błogi.
    A gdy już zaśniesz i cisza nastanie,
    niech bez żadnych zakłóceń będzie Twoje odpoczywanie
    aż do chwili, gdy nowy dzionek wstanie
    i uśmiechnie się do Ciebie na powitanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że dobrze mieć kawałek ziemi dla siebie więc życzę, żebyś też kiedyś swój miała :)

      Usuń
  6. dodałam do obserwacji i i będę odwiedzać dzięki za wizytkę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. http://agatuszka.blogspot.com/ mój drugi blog ze zdjęciami cieszę się że razem jesteśmy

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja cie! a gdzie można kupić takie słodkie miotły i szufelki? :) są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zestawy były w netto, ale nie wiem czy jeszcze aktualnie są dostępne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Faktycznie fajny zestawik, aż miło sie sprząta ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.